El passat mes de febrer diferents negocis de l’eix comercial del Cor d’Horta i veïns del barri es van queixar d’una campanya agressiva i enganyosa per part d’un equip de comercials de l’empresa Combray Solutions que els venia contractes de servei de manteniment d’Endesa.
La dinamitzadora comercial de l’associació, Raquel Júlvez (a la foto), va interposar, a més, una denúncia a títol personal perquè dos dels venedors van insultar-la a ella i la seva germana. El judici era el passat 27 d’abril, però va decidir desestimar-lo perquè després del succés els Mossos d’Esquadra van informar-la que Combray Solutions havia fet fora el grup que havia treballat a la zona. Júlvez lamenta, però, que l’empresa hagi acomiadat tots, perquè van ser dues les persones més agressives, assegura. Tot i que l'empresa va readmetre a almenys una de les treballadores que no havia tingut res a veure amb els fets -explica Júlvez-, la comercial ja no va voler tornar-hi.
Una de les suposades agressores va demanar-li disculpes via mail (almenys surt el seu nom al remitent).“En cap moment us vaig desqualificar i insultar”, afirma en un punt del correu electrònic. Júlvez, però, insisteix en l’agressivitat verbal dels dos comercials. I hi afegeix que hi ha una testimoni.
viernes, 7 de mayo de 2010
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario